مهرسا جون نفس من و محسنمهرسا جون نفس من و محسن، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

خاطرات مهرسا

تعیین جنسیت

1392/6/22 15:39
830 بازدید
اشتراک گذاری

من بعد از چندین بار دکتر زنان رفتن و ازمایش غربال گری دادم-- رسید به تعیین جنسیت

امروز چهارشنبه ١٣/٦/٩٢ ساعت ١٥:٠٠ با هزار عجله و هیجان حاضر شدیم تا با شوشو بریم برای تعیین

جنسیت نی نی .نیم ساعت رسیدیم جردن سونوگرافی مینو. شوشو من پیاده کردو رفت ماشین پارک کنه.

من خیلی هیجان داشتم وقتی وارد سونوگرافی شدم از اینکه هیچ کس نبود خیلی خوشحال شدم چون   

می تونستم زود سونو بدم. که بعد فهمیدم دکتر امروز نمیاد خیلی ناراحت زنگ زدم به شوشو ..گفتم بیا دکتر

نیست اونم گیر داده بود همین امروز بریم انجام بدیم که هر جا رفتیم گفتن باید از قبل وقت بگیرید.یه جا دور

میدون ولی عصر رفتم که گفت باید ١٦ هفته تموم شده باشه منم تو ١٥ هفتگی بودم که بلاخره شوشو راضی شد و برگشتیم و قرار شد روز شنبه بریم انجام بدیم

شنبه دوباره ساعت 15 حرکت کردیم - نیم ساعت رسیدم به سونوگرافی مینو که آخرین نفر بودم بعد

سونوگرافی خدا یه دختر خوشگل به ما هدیه داده بود که وقتی شوشو فهمید حسابی خوشحال شد

ازتو ماشین به مامانمو مادر شوشو دوستامو و بقیه از خوشحالی اطلاع دادم..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شیما
24 شهریور 92 0:46
مبارکهههههدختر خیلیییییییییییییی خوبه
مامان و بابا جون
پاسخ
لطف دارید